8 april 2010

Renovering i Hoglands Park - Neas nya nöjesfält!

Nea har fått ett nytt intresse, stora maskiner ! Jag vet inte hur det kan komma sig att min dotter börjar intressera sig för grävmaskiner och annat men jag misstänker att det är Erik och Johnas som har en negativ inverkan på henne. Bilintresse finns i min släkt också men jag har aldrig varit speciellt intresserad. Nej, jag tror på min teori om hennes morbröder....

Den här besten framkallar stora skratt från Nea...


... liksom den här! Bussar är också extremt intressanta. Snart ska hon väl börja snusa också ;)


Slutligen en lite film från när Nea äter rivet päron för första gången. Hon ser ut ungefär som jag gör när jag snapsar :)



2 kommentarer:

  1. Ni får ju ta och länka om vår adress!! Det var ju ni som påpekade att det var fel :P www.familjenax.com

    SvaraRadera