4 september 2010

Heldag i garaget

Idag har det varit fullt ös både inne och utanför garaget.

Jag, Hans och Johnas satte upp förrådsväggen medans Malin och Calle målade garaget. Det har varit en rolig men jobbig dag, man är rätt sugen på att gå och sova nu faktiskt :) Lite bilder först:

Regel, regel på väggen där, säg mig vilken som är rakast är?

Johnas klär in facken så att jag ska kunna fästa grejer där i framtiden. Det blev en hel del högtalarsladdar :) Jag kopplade in dem till en takdosa, en av Hans, eller om det var Johnas, snilleblixtar. Riktigt fiffigt faktiskt.


Min vägg inne i arbetsrummet. Enormt nöjd över se monitorn inne i väggen. Som jag skrev i ett annat inlägg om garaget ska det lekas lite här inne :) Varför göra ett grått och trist garage när man kan ta ut svängarna lite? Snart ska det köpas färg.


Malin målar ena väggen, Calle anslöt lite senare. Tillsammans målade de alla fyra väggar, mycket bra jobbat. I morgon ska jag till Biltema med svåger och svärfar, där ska en stege inhandlas så att garaget kan målas helt färdigt. På kortsidorna är det inte "nocken" målad utan det får bli ett senare projekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar