2 mars 2010

Nea, en sladdis?

Hehe, snart hör Aftonbladet av sig, jag är ju världsbäst på rubriker.

Nea har fått ett nytt intresse - sladdar! Sladdar är helt plötsligt det mest intressanta, vackraste och inte minst godaste som finns. Alla sladdar är av intresse, helst ska de sitta fast i ett uttag men i brist på det fungerar handsfree, usb-kablar och liknande minst lika bra.

Det började runt tio i dag, jag fick ett MMS av Emma där Nea leker med mitt handsfree (som jag för övrigt letat efter i två dagar).


Efter det har jag fått löpande rapporter om Neas sladdjakt, hon hade tex försökt äta upp dammsugarsladden utan resultat. Emma gjorde sedan ett litet test, hon la upp massa leksaker på bordet och kompletterade leksakhögen med ett handsfree, gissa vilken leksak Nea "körde" fram och norpade?


Förhoppningsvis tröttnar hon på alla sladdar inom kort annars kommer vi få det riktigt jobbigt här hemma :)


Slutligen en bild utan sladdar!

4 kommentarer:

  1. Sladdlöst hem nästa gång kanske?

    SvaraRadera
  2. Hihi lilla sötlöken!! Hon bevisar ju bara att hon e släkt me mig... hmmm... se upp där annars kommer hon oxå sluta me 9 1/2 fingrar.....

    Kram

    SvaraRadera
  3. *gillar den sista bilden jättemycket*!!!! //J

    SvaraRadera
  4. Neas framtida jobb är säkrat :D hon kommer bli elektriker som sin gammelmorfar xD // Erik

    SvaraRadera