22 juni 2010

Promenad i solen/regnet

Dagen började med strålande solsken så vi bestämde oss för en promenad. Precis när vi var färdiga började det spöregna. Nea blev inte direkt nöjd när vi tog av henne skor, mössa och jacka. Hon trivs mycket bättre utomhus. Som tur var slutade det regna efter en halvtimme och då var det bara på med all kläder igen.


Åka rutchbana har blivit roligt på sista tiden, förr i tiden var det bara läskigt..


Bäst är ändå att gunga, det är värt en spontan applåd.

Öz och Lina var nog på jobbet, annars borde de suttit på sin fina altan.


Vykortsmaterial


Liten bild från Dragsö, det var rätt lugnt här idag.


"Stugby". Fortsätter man upp på vägen, i slutet av "trollskogen" så kommer man till en byggplats. Här ska de göra en pool.



Han har byggt upp en ny mur nu...
Ni kommer väl ihåg:

Nu har Nea fått mat så nu är det snart dags att ge sig ut igen. Denna gång bär det av till huset för att se om det skett någon förändring. Vi var där igår men då hade de inte jobbat på utsidan, de var väl inte så sugna på att jobba i regnet :)

5 kommentarer:

  1. Myspys me minnen o bilderna va jättefina!!!
    Ha de gött!!!

    SvaraRadera
  2. Ibland är livet bra konstigt! Hittade länken till er blogg från en annan blogg jag läser och tänkte bara titta in. Fick syn på bilden ni lagt in på den nya muren på björkholmskajen och gick då även in på er gamla blogg och då slog det mig..Det är ju NI som hjälpte mig på plats och tog hand om vår barnvagn!!! Ja, nu kommer jag ihåg! Än en gång tusen tack!!!

    SvaraRadera
  3. Hehe nej vi var nog inte hemma :)

    SvaraRadera
  4. Tack Malin :)

    AnnCha - Oj, ja det var verkligen ett sammanträffande! Dpttern måste fyllt ett nu då? Jag tänkte på er för några månader sedan när jag läste i tidningen att det framkommit att var epeleptiker (om jag inte minns helt fel) Han hade fått ett anfall, men det mindes han inte eller liknande. Han förlorade körkortet, inget spår av droger eller annat o blodet. Kan inte varit så kul för honom heller. Ha det fint :)

    Lina - det var synd, hade vi sett er där ute hade vi gått upp :)

    SvaraRadera
  5. Två år menar jag såklart AnnCha :)

    SvaraRadera