15 juni 2010

Tre dagar kvar!

En dag till avklarad :)

Idag har jag pratat med Affärsverken, vårt abonnemang är inte registrerat ännu men de lovade att det skulle vara det tills på fredag. De hade mitt avtal nu i alla fall, blir nog ett samtal till dit på torsdag för att dubbelkolla... vore lite småjobbigt om det inte fanns någon el där på fredag!

Pratade även med vår säljare om när gjutningen skulle ske, började nästan tro att de glömt bort den men det hade de som tur väl inte, i morgon är det dags. Vi diskuterade även rör till bredbandet i framtiden men det var redan fixat, likaså el till ytterlampor vid samtliga dörrar. De har koll på läget på Smålandsvillan.

Det dök upp en inbjudan av vår säljare, han bjuder oss på frukost klockan 7 på fredag när huset kommer. Trevligt :)

3 kommentarer:

  1. Wow! Nu går det undan. Får jag med frukost om jag kommer då?

    SvaraRadera
  2. Hmm, det vet jag inte riktigt, du får fråga honom :)

    SvaraRadera
  3. Oohh vilken lyx!!!
    Fast te de priset så....

    SvaraRadera