21 juli 2010

Altanbygge dag 2

Idag har vi fått en ny beställning på sten ditlagd. Det blev fem ton till, totalt 15 ton. Vi räknade lite för optimistiskt igår men med extrabeställningen blev det riktigt bra.

Idag har samtliga bärlinor blivit ditsatta, i morgon är det dags för trallen. Det kommer bli riktigt snyggt, Malin har varit och fotograferat idag så snart kommer det lite bilder. Jag vet inte var min minneskortsläsare tog vägen i flytten, en misstänkt är även Nea. Mina nycklar brukar vara föremål för hennes intresse så jag skulle inte bli förvånad om den ligger i hennes tält eller något. Nåväl, de som är nyfikna på hur det ser ut är välkomna på besök. Jennie tog chansen idag :)

Byggmax gillar förmodligen mig, idag köptes det 2000 skruv inför morgondagen. Det ska bli intressant att se vad slutnotan hamnar på!

2 kommentarer:

  1. Mmmm o de kommer att gilla dig väldigt mycket om du ska öva upp dina starwars-kunskaper me spik ;)

    Jag ska kolla över bilderna o ge dig dom. Men de blir nog efter helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att ni har en skruvdragare..... Kan bli aaaaningen jobbigt annars.

    SvaraRadera