19 juli 2010

En vecka i huset :)

Nu har vi bott en vecka i huset och vi trivs kanonbra. Bakom garaget har vi satt upp den lånade grillen och den har använts flitigt. Vi fick två "facklor" av svärmor och svärfar som vi satt upp vid grillen, blir riktigt nice om kvällarna. Det är en oljelampa på en lång pinne, typ :)

Igår var Emma på Ikea och handlade, det blev en skänk, sänggavel, sängbord, lampor och mycket annat så igår skruvade jag ihop möbler till klockan 01. Jag har även planterat ett träd, inte helt illa om jag får säga det själv. Vi fick ett i inflyttningspresent av Smålandsvillan. Vi har inte börjat planera tomten så vi fick sätta upp det lite provosoriskt, får se var det hamnar nästa år.

Det kommer lite bilder från insidan av huset ikväll :)

1 kommentar:

  1. Goodie goodie =)
    Tänk att du kan plantera ;)
    Jag ska fixa de bilderna som jag tagit me... ska bara ha några x-tra timmar te på dygnet...

    SvaraRadera