5 januari 2010

Lite bilder från veckan


Emma 2 år. Som tur väl är har hon slängt kepsen :)


Idag har vi varit hos Neas morföräldrar på middag. Vi tittade lite på bilder från när de byggde sitt Myresjöhus samt när Emma var liten. De var rätt lika fast Emma hade lite tjockare kinder ;) De försvann dock efter ett tag vilket ni ser på bilden ovan.

På torsdag hoppas vi att vi får vårt slutgiltiga besked från banken. Blir det positivt väntar nytt möte med Smålandsvillan för att tomtkarta och därefter blir det ansökan om bygglov. Vi ska även komma överens om tapeter vilket lär ta ett tag! Går allt bra så kan det bli inflyttning redan i juni som vi berättade förra veckan, sjukt spännande!

Lite bilder från veckan:

jag har fått en Tintinfrisyr av pappa, visst är vi lika nu?

Pratar lite med farfar

Nu har jag fått en egen datorskärm, visst är den snygg?


Sova? När det är Bonde söker fru på TV? Glöm det.

9 kommentarer:

  1. ang tapeterna: Ge dig:) bara å låta emma bestämma på den punkten.. Ni kan ju göra en deal, att du får bestämma HEEEELA garagets inredning :) kram på er /helena

    SvaraRadera
  2. Haha Marcus... garage???
    vet han ens va de e ... där parkerar man gräsklipparen va?! ;)

    Kul me lite nya bilder!!
    Gillade du nasse?? ;) Passar ju på din dator!! ;) Kram från systeryster

    SvaraRadera
  3. Tss, du tror väl inte jag vågar släppa lös Emma själv på tapeterna? Så modig är jag inte :)

    Japp, gräsklipparen kommer stå där så du bara kan ta ut den lätt och börja med gräset när du kommer på besök! Nassen var supersöt :)

    SvaraRadera
  4. Lika o lika? Jag vet inte, förutom att lilla Nea ser bra mycket bättre ut än dig MUC, så ha hon sedan länge även mer hår... :)

    SvaraRadera
  5. Gå och lägg dig, annars kommer spöket och tar dig Tommy!

    SvaraRadera
  6. Har inte kastat ut granen ännu, så spöket kan inte komma o ta mig... :)

    SvaraRadera
  7. Haha mmm tror nog att de e du som behöver springa me gräsklipparen när ni väl fått gräs.... jag tränar ju på annat håll.... till skillnad från nån annan.... ;)

    SvaraRadera
  8. Tycker det är lite mkt glirningar här inne. Man ska vara snälla mot varandra! *s*
    Skämt å sido så tycker jag både Emma och nea är söta som socker och vad det gäller den där "muffen" till datorn så undrar jag vem i he***te ni har fått den av?

    SvaraRadera
  9. Hehe, den fick vi av mamma. Oklart om det var en present till mig eller Nea :)

    SvaraRadera