7 januari 2010

Mamma fick en ny frisyr, pappa en fläskläpp :)

Idag var Emma och klippte sig på Stråh då hon börjat tappa hår, något som är vanligt efter amningen har upphört. Hur man löser detta genom att klippa av ännu mer är för mig en gåta men så är jag en kille... :) Det blev i alla fall inte riktigt som hon tänkt sig men hon är rätt nöjd ändå. Bedöm själva!




(Jag tycker hon är skitsnygg!)

Nea tyckte det var lite orättvist att bara mamma fick en ny look så hon svarade med att skalla mig så jag fick en fläskläpp. Oerhört generöst, ska komma ihåg det när hon ber om veckopeng.
Att ligga på mage är numera jättekul. Det är lätt att vända sig till magläge men att vända sig tillbaka är något hon inte riktigt fått kläm på ännu. Det kommer nog snart det också. Tack vare att hon ligger på mage mer och mer så börjar hon få tillbaka håret på bakhuvdet igen. Där var en kal fläck innan av allt ryggliggande (mycket skriverier om hår i denna bloggen idag)



5 kommentarer:

  1. Haha Marcus låter du dig bli skallad av din egna dotter?! ;) då får du strax börja träna igen så du inte blir nerslagen sen när du ha en tonårsdotter hemma.....

    Emma håret bidde jättesnyggt!!!!!
    Du passar i halvlångt/kort!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker med Emmas frill är jättesnygg.

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha:)Tyvärr blev det inte riktigt den page som jag hade tänkt mig men detta funkar också. Ska försöka ge en bättre förklaring nästa gång. /em

    SvaraRadera
  4. Du är ju jättefin!!!!!!!!Men å andra sidan klär ju en skönhet i allt ! kramar och trevlig helg !//helenaK

    SvaraRadera
  5. Det blev ju jättefint Emma!
    Jag tycker Nea blir mer och mer lik Marcus nu :)
    Hade varit kul att träffas snart!
    Kram

    SvaraRadera