25 december 2009

Många presenter samt en förkylning

Igår var det julafton och även detta år hade jag och Emma varit snälla som tusan vilket avspeglades i presentberget under granen. Ett axplock finner ni nedan.

År 2010 blir nog mitt nya smeknamn "Byggare Bob" med tanke på att mina klappar gick i hantverkarens tecken. Det blev både skruvdragare, såg, hammare samt måttband. Emma ska ut i trädgården och fixa med sin räfsa, sekatör, planteringsredskap samt skyffel. När hon kommer in efter en hård dag där ute kan hon ta ett välförtjänt fotbad, själv sitter jag nog fortfarande framför Super Mario Bros Wii då :)

Nea vann trots ovanstående julklappsracet med både en gåstol, pulka, massvis med kläder för att inte tala om leksaker. Om gåstolen blir en succé får vi nog möblera om lite här hemma, annars blir det inte några längre sträckor hon kan köra den. Misstänker även att min Popcorn Hour får gömmas lite så den inte blir krockskadad!

Tack för alla klappar, de är riktigt uppskattade :)

Förkylning var det också, Nea fick inte bara julklappar utan även en jätteförkylning. Vem som var avsändare av den vet vi inte men nästa år önskar vi oss inte en sådan. Även jag och Emma fick en mildare släng av den, vår dotter är väldigt generös.

God fortsättning önskar Emma, Marcus & Nea




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar