23 augusti 2010

Loungegrupp

Emma och jag har varit på jakt efter utemöbler ett tag nu. Vi har varit på auktion, läst annonser och besökt olika ställen utan att hitta den rätta gruppen. Har det inte varit formen, färgen eller antal delar så har priset ställt till det men idag fann vi gruppen vi letat efter :)

Här är resultatet;


Soffan är i tre delar, sedan är det ett bord och två "fåtöljer". Alternativt kan man göra en mindre soffa och ha tre fotöljer. Det är vita dynor till. Dessvärre började det regna så dynorna fick stanna inomhus (tål förvisso väta men vill kunna använda dem i morgon utan att de ska behöva torka först).

Vår tanke var att sitta och mysa där ikväll men premiärsittningen får som sagt vänta.

7 kommentarer:

  1. Snyggt!!!
    Bra färg oxå! Helt i min stil =)

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga! Vart hittade ni dom tillslut?
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack Malin, vi är supernöjda.

    Sandra, det var faktiskt Rusta, tro det eller ej :) De hade ett set som var felbeställt så de reade ut det. Vi tog det direkt, precis när vi diskuterade hur vi skulle få hem det kom det en annan familj och ville köpa det så det var på håret :) Lite flyt ska man ha efter allt vårt letande!

    SvaraRadera
  4. Lina - när kommer ni och provsitter? :)

    SvaraRadera
  5. Svarar här i din blogg, det gick på ca 20.000:-. Har jag handlat för mycket ? :)

    SvaraRadera
  6. Ja, när vill ni att vi kommer? :)
    Jag går ju på min diet igen den 1 september så jag kommer vara hur tråkig som helst enda fram till i mitten av oktober...men jag umgås gärna ändå :D

    SvaraRadera